Monday 22 August 2011

BFF KE ( ? ) gedixx - 3

pegy skolah denga cerita dari BFF aku PINA PINOT
macam-2 cerita yang aku dnga dari dye
mcm nak nangis HAHAHA tapi tahan jelah

aku mcm tak bole terima semua ni , tak tau nape ?
mybe bnyak kenangan kot!!!


cantik ? dato kelana ? ketua kelas ? adek ? mata guli ? coklat ? bestie ? * name yg dye bagi
FUHH , tak penah lupe pun GEDIX ^^ TERBAIKK!
maen gila lah kan kan kan ?
mybe ni episod akhir dari aku  GEDIX
kalau kau nak kawan ngan aku lagi TOLONG
  • jangan sombong tau tau tau
  • rajin-2 lah tegor aku
  • text aku or call mcm dulu oke
  • jangan ungkit bende-2 yg lame *pasal gado-2
  • kalau ade pape story je
kalau kau tak nak kawan ngan aku pun bole
tu hak kau lah GEDIX
aku nak tgok mane stuh yg kau nak pilih
kawan OR musuh MUNGKIN~~~
 
-tamat episod 4-
NUR EZZATI BT ZULKEPPELE

2 comments: